Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~czy | użytkownik

imię i nazwiskoKarol adresWałcz zarejestrowany10.10.2006 @19:22:53 ostatnio na stronie23.04.2012 @12:56:32

człowiek nieprzewidywany.

lubisz marzyć ?

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwpozaforma.ovh.org Gadu-Gadu9300390
digarty1 komentarze242 posty na forum8

komputer / sprzęt
głowa(1) ręce(2) nogi(2) brzuch(1) i buty gwoździarze, rower, długopis i papier. z tych ważniejszych to chyba wszystko ? aha jeszcze czapka, oczywiście moja

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~szymanna    04.02.2007 @14:47:05
dzień

dobry
_______
"Sukces nigdy nie jest ostateczny. Porażka nigdy nie jest totalna. Liczy się tylko odwaga".
-BrownPeggy    04.02.2007 @14:23:22
mimo
wszystko
wolałbym
być
fajny
niż
fajna
.
~delight    29.01.2007 @10:06:29
a precyzyjniej?
~greenwhisper    29.01.2007 @09:04:02
Dzięki za pierwszy komentarz
~pafrov    05.01.2007 @18:57:14
elo melo
_______
zgubione.
~nieozdabialna    01.01.2007 @23:44:01
a czy....? czy już raczej nie?
_______
moje ciało to żart, moja dusza to fantom i nie ma takich słów, ktore zmusiłyby człowieka by ich dotrzymał.
~pafrov    01.01.2007 @16:55:24
wlasnie nie nalezy rozumieć- "czasami"
_______
zgubione.
~Leandria    27.12.2006 @10:05:28
ja Cię przerażam?
Karolu, opamiętaj się...

dziękuję
~Mitkusia    27.12.2006 @09:34:46
nie bardzo rozumiem ale jak Ci sie podoba moja poezja?
~majapszczolka    26.12.2006 @19:31:00
Dziekuje
Zastanawiam sie tylko, czy zwyczajnie ciekawe zycie jest mozliwe. Moje jest strasznie pokrecone... Czuje sie jakby mnie ktos wrzucil w labirynt...
_______
żegnam się.
~larissa    26.12.2006 @15:42:57
no niestety nie mam wpływu na to czy ktoś szarpnie się na komentarz do mojego zdjęcia czy też nie, ze względu na moje wykształcenie powiem, że są one poprawne technicznie cała reszta to kwestia podobania się lub nie :D
~nieozdabialna    24.12.2006 @20:17:11
bo mnie hakerzy przejeli. wrocilam
_______
moje ciało to żart, moja dusza to fantom i nie ma takich słów, ktore zmusiłyby człowieka by ich dotrzymał.
~majapszczolka    24.12.2006 @13:46:29
Zdrowych i wesołych świąt Bożego Narodzenia życzy Olenia.
_______
żegnam się.
~Leandria    22.12.2006 @15:28:05
nie biegam
to zdjęcia z szufladki
dziękuję
~Leandria    20.12.2006 @17:14:36
a to dlaczego?
mi przyklaskiwać?
nie...
ja tylko sobie egzystuję w cieniu ciszy...
-Ena    20.12.2006 @17:08:17
dziękuje za odwiedziny
nie znalazłam jeszcze pustego pokoju... XD
~Leandria    20.12.2006 @17:06:53
dziękuję za ocenę
^blue2baltic    20.12.2006 @16:34:12
pachną "Caliente" ... zazwyczaj.

Mi chodzilo raczej o wirtualną znajomość, może z innego portalu.
_______
biało biało tak wkoło
~jeordie    19.12.2006 @15:41:15
dziekuje za fajne komentarze;]
-zdebi    19.12.2006 @12:50:00
^rEty    19.12.2006 @12:44:18
dzięki, obyś miał racjęczekam na tą troje jak na zbawienie
_______
znowu dłubałaś w nosie!
-eror    19.12.2006 @12:44:09
dzięki za komentarze...napisałes coś nowego hmm trochę długie zara się zmobilizuję i to przeczytam
~teodork    18.12.2006 @23:16:57
ironizowanie z ironii ?
dzieki za nawiedziny
_______
Od dawna nieaktywny na DA. Zajmuję się zawodowo fotografią na terenie Śląska, Małopolski i Bielska-Białej. Moja strona: http://www.fototeo.pl
~lachocolate    18.12.2006 @17:18:53
dlaczego tak?
dlaczego nie lubisz siebie?
~Athane    18.12.2006 @17:13:20
Na moment obecny jakoś się rozczytuję.

*publika bije brawo*
_______
Like fallen angel
I will mesmerize
Poprzednia strona 1 2 3 4 Następna strona
rozwój użytkownika (satysfakcja)

obserwowany przez
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt